Savjetovanje

Kvaliteta

ISO 9001

Sigurnost hrane

ISO 22000; HACCP

Okoliš

ISO 14001

Zaštita na radu i zdravlja zaposlenika

OHSAS 18001

Kvaliteta u prevoditeljskim uslugama

EN 15038

 

ZAŠTO UVESTI SUSTAV UPRAVLJANJA ?

  1. Kontinuirani razvoj poslovanja
  2. Potpuni nadzor nad procesima
  3. Detekcija slabih mjesta poslovanja
  4. Tvrtka “zna kako radi”
  5. Smanjenje troškova
  6. Bolja konkurentnost proizvoda/usluga
  7. Međunarodno priznanje uvedenog sustava
  8. Bolje prihvaćanje kod kupaca

 

ZAŠTO IZABRATI BONUS REI?

Tvrtka Bonus Rei temelji svoj rad na usluzi uvođenja sustava upravljanja poslovanjem, aktivnostima “ po mjeri”  što pomaže našim klijentima da:

  1. Poboljšaju procese, rad zaposlenika, usmjerenost na kupce, operativnu učinkovitost
  2. Maksimiziraju produktivnost i prije svega rezultate

 

Naš cilj nije samo usklađivanje sa standardima norme nego demistificiranje zahtjeva kako bi se dodala vrijednost organizaciji kroz povećanu učinkovitost, produktivnost uz manje troškove.

Mi se fokusiramo na rezultate, što jednostavniju dokumentaciju uz što efikasnije interne i eksterne audite i kvalitetnije  edukacije.

 

Prednosti rada s Bonus Rei savjetničkim  timom:

 

Marketing

Pomažemo vam da prepoznate i iskoristite svoje marketinške  potencijale i dobre poslovne prilike. Radimo s vašim ljudima u interesu identificiranja poslovnih prilika i odbacivanju svega  suvišnog iz funkcioniranja tvrtke

 

Povećanje zadovoljstva kupca

Alatima sustava osiguravamo  konstantnu i kontinuiranu  usmjerenost vašeg poslovanja na kupca i njegovo zadovoljstvo

 

Jasno definirane odgovornosti zaposlenika

Svi zaposlenici jasno znaju koje su  njihove odgovornosti. Povećamo efikasnost i iskoristivost radnog vremena

 

Manji garantni i drugi troškovi

Usmjeriti ćemo organizaciju i educirati zaposlenike da u svakoj situaciji procjenjuju i koriste metode kojima se smanjuju troškovi i optimizira raspoložive resurse

 

 

KAKO UVESTI SUSTAV UPRAVLJANJA PREMA MEĐUNARODNIM STANDARDIMA?

 

  1. Ispunite naš Obrazac o poslovanju
  2. Dogovorite termin za besplatan SKENING organizacije

 

Nakon što naš tim prikupi sve potrebne informacije, može se početi s uvođenjem Sustava upravljanja.

 

Projekt uvođenja sustava upravljanja u poslovanje

Projekt implementacije sustava upravljanja  prema međunarodnim standardima realizira se u fazama koje su opisane u nastavku. Osim obavezne izrade potrebne dokumentacije, svojim klijentima dajemo i sveobuhvatnu edukaciju za sustav upravljanja prema odabranom standardu  koja prati svaki korak projekta do certifikacije.

I Faza

a) Kick-Off Projekta – radimo s Upravom kako bismo:

– Upoznali se s tvrtkom i njenim poslovanjem

– Utvrdili  opseg suradnje

– Utvrdili plan projekta i vrijeme trajanja

b) Identifikacija svih procesa tvrtke – zajedno sa Upravom identificiramo sve procese u okviru sustava upravljanja, vlasnike procesa i termine pregleda procesa

 

 

II Faza

Edukacija o Sustavu upravljanja – svi djelatnici moraju biti upoznati sa  osnovnim elementima odabranog standarda  s naglaskom na na njihov dio posla, funkciju i odgovornosti.

Općenita edukacija provodi se na početku projekta, a tijekom treće i četvrte faze organiziraju se radionice i edukacije s fokusom na konkretne situacije i dokumente koji prate proces.

 

III Faza

a) Izrada obavezne dokumentacije, razvoj radnih uputa i procedura – Zajedno sa Upravom i  djelatnicima radimo na verzijama dokumenata kako bi se proces rada i djelatnost dokumentirali u svakom segmentu i u skladu sa zahtjevima normi, a sa optimalnom i efikasnom količinom dokumentacije, što nove, što postojeće.

 

b) Osposobljavanje tima za kvalitetu i internih auditora – nadogradnja znanja i vještina usvojenih iz opće edukacije kod onih djelatnika koji su voditelji procesnih koraka i predstavnika uprave za sustav upravljanja, te će biti ključni u razvoju i unapređivanju sustava upravljanja i poslovanjem nakon dobivanja certifikata.

Edukacija za interne auditore sustava je opcionalna – ovisno o željama klijenta koji odlučuje želi li educirati svoje interne auditore u sklopu projekta ili nakon certifikacije– provodi se u skladu sa zahtjevima norme za auditiranje ISO 19011:2011.

IV  Faza

a) Provedba internog audita sustava upravljanja – pomažemo i pratimo vaše djelatnike educirane za provebu internog audita kod organizacije, provedbe i analize prvog internog audita sustava upravljanja kvalitetom. Izrada Izvještaja o internom auditu, te potrebnim korekcijama i predradnjama za certifikacijski audit.

c) Odabir certifikacijske kuće – savjetujemo i pomažemo kod prikupljanja ponuda i odabira certifikacijske kuće kako bi se osiguralo kvalitetno, neovisno i međunarodno priznavanje vaše organizacije i vašeg sustava upravljanja kvalitetom.

Kod realizacije svake faze dogovaramo ritam i dinamiku rada u skladu sa vašim svakodnevnim poslovanjem i mogućnostima.

 

Za sve dodatne informacije stojimo Vam na raspolaganju: info@bonusrei.hr